Proces rekrutacji w firmie Sokpol Sp. z o.o. składa się z kilku etapów:
1) podanie informacji pracownikom firmy o naborze oraz zgłoszenie oferty do Biura Pracy, prasy, serwisów internetowych
2) selekcja zebranych ofert
3) osoby wybrane będą brać udział w rozmowie kwalifikacyjnej, w której uczestniczą:
- członek zarządu
- kierownik danej jednostki organizacyjnej
4) po wybraniu kandydata na oferowane stanowisko następuje:
- szkolenie wewnętrzne
- złożenie wymaganych dokumentów w dziale kadr
- podpisanie umowy o pracę.
Osoby zainteresowane pracą na oferowanym stanowisku, będą proszone o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego e-mailem na adres: sekretariat@sokpol.pl oraz wpisanie w tytule wiadomości nazwy stanowiska.
Prosimy o załączenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997, Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.”